Ansatte

Felles alle ansatte

Mathea Sundby

Stilling: Assistent

Jeg har studert spesialpedagogikk i Notodden, er bosatt i Hemnes. Alltid likt og være i barnas samvær, og har vært mye med allidreten tidligere. Jeg liker å lese og leke ute med barna, samt å være fysisk aktivitet.

styrer@plommehagen.no

Jeg ble førskolelærer i 2004 og har småbarnspedagogikk i fordypning. Bor på Setskog med to jenter, mann og dyr :-) Setter stor pris på leken og all verdien som ligger i den. Er også glad i kreative aktiviteter og alt annet som skjer i barnehagen :-) Jeg er styrer og skal være pedagog i Veslestua en dag i uken.

Kristine Ringstad

Kristine_ringstad@hotmail.com

Jeg har jobbet i barnehage siden 2003. Jeg tok førskolelærer utdanning 2013/17. Jeg bor på Fosser har mann og to barn, og vi driver en gård sammen. Jeg er opptatt av at barn skal få være mye ute og være aktive. Skogen er en kjempefin arena for dette. Det blir mange turer i skogen med barna iløpet av året.

Gry Linnerud

grylinnerud@live.no

Maria Henningsen

maria@henningsen.se

Jeg er opprinnelig svensk og bor på Løken. Har man og 5 barn- tre gutter og ei jente hjemme og ei jente i himmelen. Jeg har jobbet i barnehage siden ‘97 og har vært i Plommehagen siden 2016. Glad i å være ute, gjerne på tur i skogen med barna, oppdage nye ting sammen, formingsaktiviteter både ute og inne.

Lisbeth Berg

lisbakk@live.no

Jeg er utdannet Omsorgsarbeider, og Barne og Ungdomsarbeider. Jeg har snart 40 års erfaring fra arbeid med barn og unge. De fleste av disse i Plommehagen.

Cathrine Brekken Kolstad

Stilling: Eier
cathrine.kolstad@plommehagen.no

Jeg er eier av Plommehagen Barnehage. Det har jeg vært siden 1996. Jeg er stolt over barnehagen og det engasjerte og dyktige personalet. Jeg er spesielt glad i sang og musikk, i å legge til rette for at barna skal leke og ha det fint sammen. Jeg er gift, har 4 voksne barn og 2 barnebarn.

Anja Sundby

Stilling: Barnehagemedarbeider
kinderslund@hotmail.com

Jeg har 19 års erfaring fra arbeid og omsorg for barn og unge.Jeg Har jobbet år 8 i Plommehagen. Stikkord, Glad i friluft, liker å lese for barna, bake og leke sammen med barn.

Storstua

Gry Linnerud

grylinnerud@live.no

Maria Henningsen

maria@henningsen.se

Lisbeth Berg

lisbakk@live.no

Cathrine Brekken Kolstad

Stilling: Eier
cathrine.kolstad@plommehagen.no

Veslestua

Mathea Sundby

Kristine Ringstad

Kristine_ringstad@hotmail.com

Anja Sundby

Stilling: Barnehagemedarbeider
kinderslund@hotmail.com

Andre ansatte

Marie Bergsjø Strømstad

marie_eb6@hotmail.com

(For tiden i svangerskapspermisjon) Jeg studerte barnehagelærer på Hamar, og var ferdig utdannet barnehagelærer i 2016. Har siden da jobbet i Plommehagen barnehage. Jeg har alltid vært veldig glad i å være sammen med barn, og trives veldig godt i barnehagehverdagen. Jeg liker å være med barna og undre oss over stort og smått, utforske sammen ute og i skogen, være kreativ sammen med barna, synge og danse sammen! Jeg bor på Løken sammen med mannen min og sønnen vår, og har ei datter i himmelen.

Martine Høgmoen

Stilling: Pedagogisk leder

Martine er for tiden i fødselspermisjon. Jeg er utdanna barnehagelærer ved Høgskolen i Innlandet og har jobba i barnehage siden 2014. Fra 2012-2015 studerte jeg Matvitenskap ved NMBU. Jeg har alltid vært, glad i å være sammen med små barn. Deres evne til å vise glede over små ting i hverdagen gir meg mye. Jeg liker å jobbe sammen med barn i små grupper hvor vi har tid til å snakke sammen om det som opptar oss. Jeg blir gjerne med barna ut, enten det er på jakt, skitur eller for å kjøre traktor. Jeg er for tida bosatt på Fosser, sammen med mannen min, dattera og to sønner.